Ikarus EAG

E94
Swan

Városi / Helyközi

Normál padlós

Farmotoros

Szóló


JOM-857 | Ikarus EAG E94.04 | Pannon Volán | ex-GLW-255


Főbb adatok

Méretek

Hosszúság

12000/13000/14500/14800 mm

Magasság

3195 mm

Padlómagasság

362/570/900 mm

Tengelytáv

5800/7000/6980+1300 mm

Férőhelyek száma
(ülő / álló)

40 / 45 fő (12 méteres helyközi kivitel)

Motor

Jelleg

Fekvő farmotor

Típus

Rába D10

Lökettérfogat

10350 ccm

Teljesítmény

260 LE (194 kW) @ 1900 1/min

Nyomaték

1130 Nm @ 1300 1/min

Motor

Jelleg

Fekvő farmotor

Típus

Scania DSC915

Lökettérfogat

9000 ccm

Teljesítmény

305 LE (228 kW) @ 2200 1/min

Nyomaték

1355 Nm @ 1350 1/min

Motor

Jelleg

Fekvő farmotor

Típus

Scania DSC1113

Lökettérfogat

11000 ccm

Teljesítmény

310 LE (230 kW) @ 2000 1/min

Nyomaték

1425 Nm @ 1100 1/min

Motor

Jelleg

Fekvő farmotor

Típus

Mercedes-Benz OM457 LA220

Lökettérfogat

11980 ccm

Teljesítmény

295 LE (220 kW) @ 2000 1/min

Nyomaték

1250 Nm @ 1100 1/min

Váltó

Típus

ZF S6-120U Morse

Fokozatok

6+R

Váltó

Típus

Scania GR801

Fokozatok

6+kúszó+R

Váltó

Típus

Voith-DIWA 854

Fokozatok

4 automata+R

Váltó

Típus

ZF 4HP-500

Fokozatok

4 automata + R

Gyártó

Gyártó neve, telephelye

Ikarus Egyedi Autóbuszgyár, Budapest

Gyártás időszaka

1995-2007


Jellemző változatok

.03

Scania; 14,5 méteres; finn export

.04

Scania; városi és helyközi egyaránt

.08

Scania; ráncfelvarrt; 12 méteres, alacsonypadlós (IAW-467, Volánbusz, KKL-667, KT Zrt.)

.15

Scania; 14,5 méteres L94 UB alvázon (KIH-271, KIH-272, LWX-145, LUN-765)

.16

Scania; ráncfelvarrt; 14,5 méteres, háromtengelyes, részben alacsonypadlós (KAV, ALBA, KUNV, TV)

.17

Scania; ráncfelvarrt; 12,9 méteres, alacsonypadlós (KBK-xxx, Tisza, KYV-344, Kisalföld)

.18

Scania Euro4; ráncfelvarrt; 14,5 méteres, alacsonypadlós (KNR-988 Tisza); 2. ajtóval szembenalacsonyabbra nyúló ablak a mozgássérült utasnak; kissé átalakított hátfal

.20

Csepel-Detroit?; cseh export (LVR-802, Kunság)

.21

Csepel; ráncfelvarrt; automata váltó; Zala: HNP-031-034 (2-2-0 ajtóképlet)

.22

Csepel; ráncfelvarrt; automata váltó; Zala: HNP-289-290 (2-2-2 ajtóképlet)

.34

Csepel-Detroit; indonéz export; eredetileg jobbkormányos (GMC-622, Tisza)

.52

Rába; ráncfelvarrt; 12 méteres; Mercedes-Benz motor (IPZ-490, Tisza)

.53

Rába; ráncfelvarrt; 13,5 méteres; Mercedes-Benz motor

.60

Rába; városi és helyközi egyaránt


Képek a típusról


EMF-789 | Ikarus EAG E94.P3 | Körös Volán | A prototípus


JLW-474 | Ikarus EAG E94.04 | Pannon Volán | ex-GOU-631 | 2-2-0 ajtóképlettel


GLW-212 | Ikarus EAG E94.04 | Kapos Volán


IAW-467 | Ikarus EAG E94F.08 | Volánbusz | A prototípus "Aranybusz"


LUN-765 | Ikarus EAG E94.15 | magán


KNR-997 | Ikarus EAG E94F.16 | Tisza Volán


JYJ-092 | Ikarus EAG E94F.16 | Kisalföld Volán


KIC-427 | Ikarus EAG E94F.16 | Alba Volán | Kétajtós kivitel


KYV-344 | Ikarus EAG E94F.17 | Kisalföld Volán | ex-FKU-451


KNR-988 | Ikarus EAG E94F.18 | Tisza Volán


LVR-802 | Ikarus EAG E94.20 | Kunság Volán


HNP-033 | Ikarus EAG E94F.21 | Zala Volán


HNP-290 | Ikarus EAG E94F.22 | Zala Volán


GMC-622 | Ikarus EAG E94.34 | Tisza Volán


JLW-977 | Ikarus EAG E94F.53 | Gemenc Volán | ex-FJU-397, IZL-024


EZW-639 | Ikarus EAG E94.60 | Zala Volán


EZY-621 | Ikarus EAG E94.60 | Kisalföld Volán


Képek a beltérről



KIH-271 | Ikarus EAG E94.15 | Kapos Volán



KNS-059 | Ikarus EAG E94F.16 | Tisza Volán


JLW-977 | Ikarus EAG E94F.53 | Gemenc Volán


Az ablak bezárása